10.12.10

Award.Tq HAWA LEMON


Peace Be Upon You :D
Actually,aku tak tau lah nak update hari ni.Puas jugak aku guling2 kat katil nak fikir topik.Finally,dapat topik!!
Thank you very very much kat Hawa Lemon sbb bagi award dekat followers dia.So creative and sweet ; D But. (there's always a but huh?) Hawa Lemon ada request..
*tulis 10 perkara tentang awak yang orang lain tak tahu*
heheh.macam main truth or dare.tapi takpe :D
1.saya tak suka duduk dalam bilik yang gelap.tak bernafas la kulit saya.hihi
2.Saya suka layan budak kecik yang mengada2.hhehhehe
3.Saya ikut kaki bapak.haha
4.Saya suka mengigau.
5.Saya tak suka pink sebenarnya,tapi pink tu ttp menarik.
6.mimpi nak Nokia C3 pink!!
7.Ramai tak tau saya minat Linkin Park.
8.Saya tak langgan chanel movie and MTV etc (ramai la suruh saya tgk muvie and etc kat ch tu)
9.I'm a homie. :))
10.Saya lah Hannah Montana .hihi
Hmm macam mna ya?actually banayak yang you all tak tau.Malu lah nak bagitau kat sini.Hahha.Siapa yang kawan dengan saya,tahu lah saya ni macam mana.

No comments: