17.9.10

So Random

Peace Be Upon You

FYI semalam 17th birthday Amirul Muizz Bin Nordin.Ha,semlm aku wish && itu lah first time aku texting dengan Muizz untuk tahun ini.And tetiba malam tadi dia pun mengreply msg aku.Wah,Teruja aku txt dgn dia.Lalalala.
Dah habis text dia,Text dengan Caan pulak.Lepas Caan,ingatkan nak tidur,Dah la bateri low je tengok ada pulak budak lain ngajak msg.Aku,layan je lah.Tujuan aku cerita ni nak bagitau msg free aku dah banyak guna.Tinggal 20 jeh.Ha,tengok la aku bukan kaki msg pun dah jd rajin msg dah.Hmmm suatu perubahan ni!Tapi bukan dengan 3 ekor ni je,dengan Alya,Lysa,Kerie,Zqa uih ramailah!!

Tengok aku cek email bukan main banyak lagi tu semua sebab FB lah.Ha,sekarang semua sibuk berFB je dah lupa MS.Korang ni semua lupa daratan lah!How dare u all??

Sekarang ni aku asyik pergi www.jango.com je.Itu ialah station radio online.Kau boleh pilih lagu ape je kau nak.No hesitated.Best at least ada la something kat telinga ni.

Agak-agak berapa hari lagi SPM??Aku tak tau camne nak study dah.Aku rasa kalau dah last minute tak guna nak study sebab time cenggini elok buat latihan je.haiii doakan aku berjaya ye.somehow,aku tak tau nk sambung apa after SPM ni.Aku tak tau apa aku minat.Fesyen?Ah,tak payah la aku rasa aku tak sanggup nak berdiri dalam dunia fesyen lagi.

hmm agak2 ape lagi nak dibebelkan??

P/S:Currently I'm looking for a partner yang sekolah KL yang boleh share soklan bocor trial 27/9 ni.

Adiosssa

No comments: