11.9.10

2nd day of Raya

Peace Be Upon You ;DD


Yeahh aku tgh tunggu upload gambar.Ugh,lambat sangat.Heyy,aku demam la :( tapi dah elok sikit kot.sebenarnya,bukan demam ke apa,ntah cuma fenin2 kepala and mutetah.

hari ini pergi Jementah.rumah abang ipar ku.otw tu,ada la stranger ni text aku.Al-maklum la aku ni tak suka stranger (FYI:he is a guy).heheh.I know guy hate ppl asking him too many question.After playing a few trick&bump him a bunch a question,,then dia reply "hmmm tak pe la,takde rzeki nk kenal dgn ko,ko ni byk tanya la"

HAHAHA.bagus sangat la tu.

Makanya,strangers tak payah la nak kenal2 ye.I'm not interested or if you're like Richie Rich I'll make an exception ;p No,I'm just kidding.

Dan sesape yang ada number phone aku,jangan sesuka nak menjual ye.Memang celaka lah sesape yang memberi number aku kat stranger.

adios!

No comments: