3.7.10

My teenagers days

Ikmal,Ira,Me&Fifi
Ikmal,Ira,Me,Fifi&Megat
Fifi,Akmal&Me
Ikmal,Ira&Fifi
Me,Fifi&Akmal

Peace Be Upon You


Tengok,tengok!This picture was taken emm last 2 weeks,masa cuti 2 minggu tu,hariKhamis,17Jun. (perlu ke bagitau?)&& kenapa aku label nama monsters ni banyak kaliek?HAHAH.

Pada hari tersebut,kitorang pergi tengok wayang ,alah sengalnya g tgk Lagenda BudakSetan.Yang pastinya,mereka je yang feeling cerita ni.AKU TAKDE PERASAAN.

so,I named the title "my teenagers days"

Drum rollsss..

Because,I've never been lepak with guys like a year.
Lama tak comunicate dengan budak lelaki
Lama tak pandang lelaki<---haha.bongek
Lama tak keluar dengan kawan-kawan yang ramai.

Admit it,aku tak banyak kawan,takde sosial life.And utmost important is,I don't know how to social,mix with people.
&& tu first time Papa kasi balik paling lewat,atleast,9 p.m.

I'm growing up.I feel like i wanted to do it again.and again.But,look at the brightside,I'm a student.Ya,memang diorang pun student,tapi entah.Aku terlalu fokus nak belajar tapi dalammasa yang sama aku nak melepak macam budak lain.Boleh ke?

....kalau lah ada orang yang faham....

Hmm aku betul-betul hargai that they accepted me as I am.

dingdingdiong

Agaknya,adakah mereka still akan invite aku untuk lepak lagi?

No comments: