1.5.10

Selamat Hari Pekerja

nurailani bt zubir
safiah sokher
P.B.U.Y

pagi-pagi lagi dah bangun mandi,beli sarapan,pergi basuh baju sementara tu tengok New Moon!!Then sidai baju,and watch TV.

The best part is

keluar pergi Times Square dengan Nurailani Bt Zubir!!

LAGI BEST APABILA

Dia belanja aku tengok movie-Hooperz

hmm penat gak hari ni ye.

Times Square oh TS,

aku an tak pernah lepak,tgk movie kat situ sbb biasanya aku tengok kat KLCC je.Perbezaan KLCC and TS is,I think TS is bigger and busier than KLCC.Kalau KLCC budak remaja usually lepak dekat playground or taman tu.Kalau TS,banyak kedai yang menawarkan aksesori,baju,kasut dengan harga berpatutan dan MURAH!!!

betul tak apa aku cakap.So I guess next time,TS would be my choice la untuk beli baju-baju segala.Wait,mesti korang fiir aku kolot an sbb baru tahu pasal tempat-tempat tu.

NO LAH!

Actually memang dah tau cuma selama ni aku beranggapan nak pergi TS tu susah sbb going KLCC is more easier than TS.Somehow,for cheap and quality stuff,I'll think about it :)

No comments: