12.3.10

ucapan eden selama 2 minggu

2 weeks pun,macam-macam yang berlaku.

Merentas Desa 2/3/2010
Last year aku fikir nak menang medal,but,aku tak leh laa,Aku takde stamina yang tinggi,Jap,mesti korang tgh gelakkan aku kan.
Aku kan gemok :( macam mna nak menang anyway???
Sama macam tahun ni,aku lari-lari anak je.UMMM penat dowh,lagipun bukannya merentas desa!Merentas Bandar dowh,Ada ke lari je nampak Jusco,kalau takde guru-guru yang menjaga,dah lopeh den ket sano.Yang aku paling bengang,lari depan SMT Setapak.And of kos la budak laki tak guna tu semua menebeng.Nak je aku bawak sepanduk written "g mampus la kau" and tunjuk kat mangkuk-mangkuk yang tak berbaju tu(badan tuff cam aku takpe r).Kalau takat tengok je,aku boleh la tolak ansur,ni sorak-sorak macam monyet.
kesimpulan,aku menyampah tengok lelaki. *sila gelak untuk aku :P*

Dikir Barat

demo lani tak supo mulot
tak berani kawe nak tego
(group Tyra)

dari pandangan mata yang mempunyai kuasa
Oh,aku tergoda,aku tergoda terkecewa
(group Ecah)

remaja zaman kini
hilang harga diri...lalaalal Aku tak igt!!!
(group bdk Kemahiran,btw,sorry ye,i don't know your leader name)

saingan,sihat+sengit=sengit???
Tak tau la siapa bakal pemenang.urm.???No komen.

Result SPM 12/3/2010

Aku pergi tolong-tolong Cikgu Nina,best gak jumpa senior-senior aku.And congrats kat kak Syazana yang dinobat sebagai pelajar cemerlang SMT ERT Setapak dengan memperoleh 4A+ and 6A.(straight A laa) and my class senior,5VF2 Fendi 9A 1C (c tu add math tau,tu pun dia belajar sendiri kat tsyn luar)
and boleh dikatakan,ramai dapat 6,5,4 A.
Oh,rupanya,pandai gak senior aku ye. :)
emm FS aku tu entah apecer.Dia belum hantar report kat aku lagi.hhahaah

aku pula bagaimana??

No comments: