13.3.10

sila beritahu


Current mood: betrayed
Category: Blogging
wahai kawan-kawan semua

sila beritahu kat aku lau aku ada buat salah
sila beritahu kat aku lau aku buat kau sakit hati
sila beritahu kat aku lau aku bukan Safiah yang kau kenal
sila beritahu kat aku lau kau tak suka aku

sorry lau aku buat salah kat kau
sorry lau aku buat kau sakit hati
sorry lau aku bukan Safiah yang kau kenal
sorry lau kau tak suka

lau aku buat salah
-maybe aku tak sedar time tu.aku jenis lau marah tak sedar diri.

lau aku buat kau sakit hati
-maybe sebab ada benda yang kau sorok dari aku.then kau buat aku sakit hati.Tak leh nak salahkan sesape kan?aku manusia ada perasaan la bodoh.

lau aku bukan Safiah yang kau kenal
-maybe aku tukar perangai sebab aku dah penat,paham.penat.Aku jadi baik,orang pijak aku,aku jadi jahat sikit,orang ignore aku.Prinsip aku senang,lau jadi jahat,jahat terus.

lau kau tak suka aku
-maybe sebab perangai-perangai aku yang kau tak tahan.Tapi,kenapa kau tak cakap je?

pape pun,sila beritahu aku

p/s:this taken from my myspace blog.TQ

No comments: