16.3.10

macam mana nak ngurat awek

P.B.U.Y
yesterday,I was like kinda bored because internet sangat slow.And I love to consider macam no internet at all.

And yesterday,after performing my asar,I went out with my parents and Piana. (siapa lagi kan?)
yang kelakarnya,Umi parking kat bawah pokok,depan Habib,Ampang Point,then bila kitorang keluar je dari Ampang Point,kereta kitorang jadi cam port najis.Habis kereta mak aku kena taik burung.Eu,nasib baik la burung takde akal.Harharhahrhah.
Apa lagi,terus pergi cuci la kat Petronas.Hanya rm6 untuk Body Wash (promote!!!!)

Tengah sedap-sedap dinner,tiba-tiba,adalah 1 msg.

"aip"
"Ait :)" aku reply

"aku angau"
"Angau,pe maksud kau?" aku reply,again

"Angau r,tlg aja aku tackle awek ni"

Kawan oii,aku bantu takat yang aku boleh je.hmm aku bukannya expert bab ngurat ni.Setahu aku,selama aku hidup 16 tahun 5 bulan ni,aku takde pulak amek subjek percintaan.So,aku rasa orang gila je yang tanye aku bab ni.HAHHA.*jgn terasa ye kawan*
And aku ni bukan ada pengalaman pun bab ni.Betul tak.?


Pesanan untuk kawan aku ni,Selamat Berjaya dalam misi dapatkan Awek yang kau suka tu.Mana la tau kot sampai ke jinjang pelamin,kre kau owe aku la kan??Um,kena la kau belikan aku hadiah besar punya.hihihi.Aku sokong kau dari belakang!!

No comments: