17.3.10

cinta berputik.kihkih (again)and again

P.B.U.Y
Its 11.41 pm so I think I should greet you Good Night.ahahaha

Tomorrow I'm off to Seremban. :)
With Lysa and Yayin.We plan to watch the movie but still,tak tau nak tengok cerita apa.Hmmm kalau ikut aku,aku nak tengok cerita Remembar Me,ada Robert tu.Aku saje nak tgk dia bawa watak lain.(selain Edward,Twilight)

or

Alice in the Wonderland.Macam oke jugak

Tapi,tengok la Lysa and Yayin macam mana sebab they pay for my ticket.hahahahah.Orang seponser laaa.

Ajak Khairul,dia tak nak.Tapi,bila lagi boleh jumpa.?Soon dia nak gerak Sabah.Tak pe lah,aku pgg janji dia,Lau ada rezeki,jumpa la.
(hahahaahha)

Hmm aku baru je cakap dekat Ummi,dah lama Pea tak keluar jalan-jalan dengan kawan.Selalu keluar pun dgn adik-beradik je.

Finally,keluar jugak!

Last tuesday,Shuada and Anis. ajak aku keluar Mid.Tapi aku tolak.Alasan,jauh.
But then aku terfikir,Seremban lagi jauh kan??

No comments: