20.2.10

cinta berputik.kihkih (again)

PBUY
okay,I am the happiest girl on this earth!Do you know why?Because I met my cinta lama,SAWFLY. ha,tgk dating dpn aku!TAK ACI

ha,ni la cinta lama aku.Lysa,Wani and Yayin.Actually ada lagi,tapi time tu mereka tiada di lokasi.HARHAR.emm lagipun,pic ni ambik dgn cam phone je,Btri pun low time tu.Redha je laaa.


Nak tau tak,aku janji dgn Yayin nak jumpa kat Terminal Seremban tu,pukul 10 a.m. (awal sgt ke?tak kan?)So,aku mmg bajet nak bgn awal.BUT,what happen is,I woke up in the beautiful morning quater to 7.Dalam kepala aku pk,ah,aku nak amek bus to Pasar Seni dah dalam 30 min.Agaknya sempat ke aku nak capai bus ke Seremban pukul 9??ah,takkan la aku nak kuar umah terus tanpa kemas2 dulu.kang bersepah pulak.aish,kena berkorban ni

then I took my phone and text Yayin

me=maybe aku tak sempat sampai pukul 10 la,pukul 11 la.(aku bgn lambat.hihi)
Yayin=oi,cpt larrr.xctd ni tau!

Finally,SEMPAT jugak.Alhamdulillah.

tepat2 pukul 10 a.m. aku sampai.um si Yayin pulak belum sampai2 lagi.Aku pun pergi breakfast Dunkin Donut laa.Maklum la tak sempat nak breakfast kat rumah kan.ummmm.

After 20 mins Yayin sampai and we had a lil shopping kat GIANT.Alah,beli makanan untuk budak2 ni je.beli coklat2 gitu.Then,we took the bus sammmpaii Tanjong Ipoh

sampai je,ramai budak Jr. serbu an.yang malunya,salah pggl nama pulak tu.Kesian pulak budak tu.Kebetulan warden tarak,ape lagi..naik la Aspuri tu.BEST WOO.dah lama tak landing kat tilam-tilam tu.Alamak,malu la pulak ada nama-nama aku kat tilam tu.Heheeh.Itu zaman kecewa dengan cinta,luah kat tilam.HAAHAH.

Kata pepatah,sepandai tupai melompat,akhirnya jatuh juga.Yelah,kantoi kat warden gitu I naik Aspuri.Oleh kerana aku bijak meng-cover,aku pun pergi la salam warden tu.En Noranida.Ah,rindu la pulak.Then dia kata,"ei Piah,kau mana boleh naik atas Aspuri,kau tu pelawat" then I replied "alah,dah naik pun.hehe "

sekali-sekala.Apo salah eh???

Then aku bertolak dari sana dalam 4p.m. Alhamdulillah aku sampai rumah dalam pukul 6.30.

that's all for today.byeee

No comments: