15.1.10

kepala hotak sempit poik

peace be upon you
entry aku kali ini nak memebebel pasal seorg member aku.
And of course la,dia girl.I really concern about girl feeling tau.
dulu,she with this boy,X then when they broke up and,she still sayang to that boy.
what for?babe,its over la

(before I when too far,I really hope that you'll read this post)

I understand how head over heels nya minah ni kat X tu.Maybe dah reach kat cloud 9 gaknya.Setiap kali aku nak bagi advice kat kau,aku rasa serba salah dowh.Look,kau tu dah besar,older than me,tapi pale hotak kau tu macam sebaya aku pulak.

dah la lepas break je dgn laki tu,from humble person to drop dead goergous plastic tau.
sumpah plastic because you're turning to someone that you're not.paham tak?

look eh,I know behind your parents,how you dress up.macam minah sally.then buat statement,kau hot.jap eh,aku pulak yang hot tgk kau.
depan mother you,you cover.kan?.pergh,boleh menang award.
aku bukan nak cakap "oh,aku baik" ah,tu statement tak betol.aku pun nakal jugak.Apa yang aku nak tegur kau kak,be yourself la.How could you lied to your parents.kata sayang kat parents.Tapi you sbb you yg berperangai camtu,(na'uzubillah minta la jauh dari aku habit camtu.) you dah tolong parents you tempah tiket kat neraka.(ha,tgk tuka mood ustazah nih!.haha)

sorry to say,once again.Siapa la aku nak nasihat kau ek.Tapi aku harap bila kau baca,ada la sedikit kesedaran an.Fikir la parents you.

tu baru satu..kedua pulak

ish,tolong la forget about you ex bf you.He's nothing la.aku taknak r tgk perempun jatuh dgn laki weyh.kita mesti menang la girl.Stand up.Mana boleh tunduk dgn laki.tak boleh. aku ada satu kata adjectives untuk X,useless

No comments: