15.1.10

kat rumah dah.

assalamualaikum
*tarik nafas,lepas*

tak sangka aku dah from 5 ni.haaha.

banyak perkara aku nak sentuh dalam post ni today.
1.dorm
aduhai,geng dorm berjaya semua berpecah.tiada sorang pun yg terselamat.Kenapalah kena shuffle dorm???benci la.Dah la dorm berjaya yang lawa tu diberikan kat bebudak kemahiran.Ah,tak leh terima

2.kelas
erm,sekolah buat sisitem no rubbish and dustbin in class.Aduh.Payah betol la.

3.tuisyen
pelajar asrama dilarang tuisyen luar.Pihak asrama akan pggl orang luar tuk dtg skul and bagi tuisyen. *tarakucatarakucaca*

4.lelaki
woi,jgn caik aku lagi.Rimas.

5.Perempuan
emm entah la, *sengal*

6.New year,new rule
ah,babeng tol la.Kang aku komen kat sini jadi isu pulak.Masalah.masalah.

sebenarnya,kepala otak aku ni serabut dowh.Tapi masih undercontrol la.Aku always igt,masih lagi ada orang yang serabut dari aku. :p

lau ada pape contanct la.byeebyee

No comments: