31.1.10

budak kecik age 17 above???

peace be upon you.

kenapa la dia tu asyik bagi msg "persahabatan" je??
lupakan,tak penting pun. =p

btw,hidup aku normal sangat duduk rumah.banyak privasi.kihkih.Berbanding asrama yang terlalau banyak benda yang kena buat.And of course bila aku jejak asrama je,kepala hotak aku set BELAJAR DARI KESILAPAN.my brain secara automatik *beepbeep balajar,belajar*..
ahahahah.
and bila jejak rumah brain aku pun mula lah,*beepbeep fun,fun*
hahaha

ummm ish nak tau something tak pasal aku.
aku paling menyampah kalau type,spelling mcm budak-budak
example:
ke=kew
boleh=buleyyy
pun=ponn
kecoh=ecoh
ni=niew
sayang=cayunk

ah,senang cite spelling mcm budak-budak lah.Ish nyampah aku.
then,kalau rasa-rasa nak aku reply msg kau,TOLONG spell elok-elok.Sebab aku tak belajar spell cam tu kat sekolah.Aku pergi sekolah mature,tak macam kau okay!
Opss,sesiapa yang terasa aku minta maaf eh.But,please tolong ubah spelling.Its okay if you want to short form the speelling but figure lah spelling yang mature sket.I am 17 already okay.

amaran keras lagi sekali,spell elok-elok!

and satu lagi aku menyampah betul kalau post status ayat-ayat jiwang ni.erghhh

sesungguhnya hidup ni full of things that we hate.Agree?

I always remember "only boring people get bored" and in this case "only me hates get bored with others likes" am I bored????
answer me =p

No comments: