14.12.09

which one you nak??

peace be upon you :)
emm tgk la blog titile aku ni..best tak??ah,buat pe tanya kau,blog aku kan..aku la pilih.hahaha
title blog ni di adaptasi dari cerita Blogger Boy.haha.Dalam cerita tu,blog title di,"my tragic life is a comic" but aku tukar la perkataan belakang tu. :D
Truth out!!!haha
I am listening to Best of both world by Hannah Montana.(I grew up with Disney dear.haha)
aku suka giler lagu ni,penuh maksud tuh.

guys,which one you want to be?
famous or invisible??
Kalau aku,aku choose invisible je.Hahah.Serius,aku nak jadi invisble
where people wont notice me.Tapi somehow,aku ni banyak cakap merapu-rapu..Mana la orang tarak kenal aku.Hey,I'm not saying I'm famous okay,tapi orang kenal la aku.
Aku igt lagi,time tu AJK Dakwah tgh berkumpul an,pastu ada seorang AJK Dakwah ni bersuara,
"ei Safiah tu suka merapu dowh..."
"ha'ah dia tu suka ajuk akak pgg micropon"
aik,nama aku pulak naik ni...tapi aku tak tau la siapa yang cakap an sebab aku tarak masa tu,lagipun aku bukannya AJK Dakwah. :P
papepun,aku tarak marah la orang cakap camtu,suka lagi ada la.hahaeh,Serius tak marah ei..

apa lagi nak cakap???

emm sunyi nye....

No comments: