7.12.09

I am NOT an angel okay

Assalamualaikum :)
okay everyone,macam yang korang kenal aku,kat sekolah or through the internet,maybe nampak macam baik.Have you notice that lately I've been using BAD WORDS.Its not like my parents never thought me how to behave.It just myself.To be honest I am confuse right now,and I haven't found the cure.Maybe you'll say Allah may help me but as you said to me before la,"belum dapat hidayah"
Look,I am trying to find petunjuk from Allah but I dont have the strength.
macam mana la nak cari hidayah,pastu takde yang membantu.HELLO,aku ni budak 16 tahun.Sumpah MENTAH lagi.takde sape pulak tu nak bimbing ke???
argh,tension melanda diri laaa
Aku selalu cuba untuk jadi contoh yang baik untuk rakan-rakan sekolah&people around me.Macam yang aku cakap,aku takde kekuatan lagi nak jadi baik ni dah.susah la weyh.And like I said before,I dont need simpati.Just perlukan EMPATI kan...
Aku selalu jugak pgg kata-kata ni,takde siapa yang akan tolong kita kalau kita tak tolong diri sendiri.dan...setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian.
papepun,korang yang baca ni,jangan jadi macam aku eh.pls.
and I am sorry for using bad words

No comments: