29.12.09

hari yang indah. ;p

ni gambar zaman muda yang gedik tuu,cam pun blur je

nak air??

peace be upon you :)
alamak,pion homework belum siap lagi la bonyoi.urgh.Tu lah,sape suruh kau have fun dulu.Sekarang diri sendiri yang merana.Ermm,panggilan nenek kebayan sayup-sayup kedengaran.Bebelan yang menjadi musik di telinga mendayu-dayu.Ditambah pula dengan keletihan yang bakal ditambah dengan kepenatan.Mimpi ngeri berlaku lagi.Ah,nyampah.

tengahari tadi aku kyusu' buat kerja sekolah,adik aku pulak ajak teman g bank.Alamak,kang kalau aku suruh kau pergi sorang-sorang pape jadi aku susah.Teman je la dengan rela hati.

Sesampai kat bank,adik aku lupa bawak IC -cekingceking-
Ah,sesah la macam ni.Alamat tak kuar duit la kau.Kira sia-sia la pergi.

kat LRT pulak,ish,geli.Sebelah kanan bebudak gay,sebelah kiri bebudak pengkid.SAH.Aku ngan adik aku je yang normal kat tengah ni!.HAAHHA.tah pape la kau tangok budak ni.Tolong la paham.geli-geli.

Dah sampai rumah,tolong mak potong kentang pulak.erm..-baik anak mak-
tengah potong-potong tetiba mata rasa nak nangis pulak.Tengok sebelah,laa patut la,mak aku potong bawang la! (aku sgt sensitif dgn bawang-bawang ni)
Ish,saket mata terasa hingga kini dooo.

Selesai jadi anak baik,aku tengok DVD pulak,Harry Potter.Fav aku tuh,kau note it OK.
Dek mata saket ni tetiba ngantuk pulak.Harry Potter pun tgk aku pulak.AHAHA.Tak ke sengal?
Yang tutup DVD,adik aku jugak. -baik adik aku-
kau tengok la betapa sengal aku hari ni.

hah,kerja sekolah oh kerja sekolah.

malam ni aku nak tengok gossip girl.Jangan kacau.Bye :)

No comments: