25.12.09

Happy aniberseri

peace be upon you..
Today is my parents 'aniberseri' *clap.clap* (sorry ye pic parents aku tak disertakan)
This morning pergi jogging kat Taman Tasik Ampang Hilir.erm..2 round je.HAHAAH.
ni ha peha gatal tau (lemak pecah.haha)
best la gak.Tasik tu besar sangat.haha.ye la ,kalau kecik macam kolah bukan tasik la pulak.
pastu kemas rumah,then makan TARkari.Boleh la tahan.
tadi aku online mysapce,pastu dapat comment dari Zue,our friend,Siti Aisah nak bertunang esok
Congrats Esah.

Esah ni dia couple dengan Tapai (pakwe die,bkn makanan!!) sejak Form 2.Tapai tu form 5.Esah form 4,sebaya aku la,bestfriend aku masa kat SMK DAS,Tangjong Ipoh.Aku respect la boleh sampai tunang.Tahniah weyh!
Sayang korang!!! Tapai,jaga Esah!!!! (sorry pic mereka tak disertakan,beside Esah tak suka amek pic,camera shy???)

aku ni bila la nak tunang.HAHAAH.Gurau je.Tak ready lagi.Ah,tak nak aku.Selisih malaikat 44 tau.

erm,terfikir pulak aku,apa la yang akan terjadi kat aku 10 tahun akan datang?????

tolong ramalkan :)boleh??

No comments: